Încălțăminte murdară? Nu și de acum încolo!





Nu știu cum sunteți voi, dar mie îmi place la nebunie să am foarte multe perechi de încălțăminte și dacă se poate, să se nu murdărească niciodată. Am învățat la începutul facultății la chimie despre nanotehnologie care presupune o soluție cu proprietăți de autocurățare foarte folosită în prezent pe clădirile imense ale lumii. Cum ar fi fost în fiecare săptămână să vezi o armată de oameni cocoțați pe clădiri, chinuindu-se să șteargă geamurile(clădirea fiind făcută aproape doar din sticlă pe exterior...) ... Revenind la murdăria încălțămintei ... din păcate există ... și nu se teme deloc să apară în cele mai importante momente. Și în plus de asta, timpul devine din ce în ce mai limitat, abia mai putem să ne tragem sufletul și să dormim cele 7 ore sfânte pe noapte. Când să mai spălam și încălțămintea?!
Nici nu știu de câte ori mi s-a întâmplat să port o pereche de adidași sau de cizme și să le înnomolesc de sus până jos și să le las frumos pe raft până când realizez că este singura pereche care chiar se potrivește cu acei pantaloni și acea bluză și în maxim 5 minute trebuie să ies din casă să prind metroul și să ajung în timp util la destinație. Este un sentiment groaznic ...
Din fericire pentru mine și pentru restul oamenilor care se află în București și ultimul lucru pe care și l-ar dori drept activitate este spălatul încălțămintei, a apărut salvarea. Această salvare se numește
Keep ’em clean, care se ocupă de curățarea și la nevoie, revopsirea încălțămintei noastre. În spatele acestei pagini se află un tânăr student pasionat de încălțăminte și de întreținerea lor. Eu am apelat deja la aceste servicii și urmează în continuare să apelez pentru că sunt foarte mulțumită de rezultate și foarte fericită că am scăpat definitiv de o grijă.
În legătura cu vopsirea ... este foarte important acest lucru! Când am aflat că se poate face asta ... aproape am plâns că mi-am aruncat prima pereche de Nike-uri pe care o iubeam din suflet și pe care am tot mutat-o prin pod 2 ani, pentru că am băgat-o la mașina de spălat și mi-a jupuit-o groaznic și clar nu o mai puteam purta în acel hal. Încă regret că am aruncat acea pereche ...

În concluzie, nu aruncați încălțămintea originală din piele! Se poate reface și la final arată exact ca atunci când a fost cumpărată! Trebuie doar să știți unde să o duceți. Și acum că știți răspunsul ... apelați cu încredere!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bucarest Stail | Macanache Dubla Lansare

Sprâncene? Ce? Cum? Unde? Cât?

Fericire pe bază de haine | Resale Shop