Cât?! 5 lei?!



A fost o zi nebună și când spun nebună, spun demențială, fabuloasă, mirifică, cutremurătoare, inegalabilă, incomparabilă ... A început, din păcate, la ora 6:30(ar trebui interzisă prin lege trezirea mai devreme de ora 10 ... cu indulgență foarte mare spun 10) pentru că la 8 trebuia să fiu la facultate și nu sunt tocmai genul care se trezește, își dă cu apă pe față, trage un pantalon și pleacă ... nu, nu, nu ... Și cu puține zile în urmă mi-am zis că asta e, n-am baftă la vintage, nu trage deloc la mine și mă împac cu ideea.
Dar n-am putut să mă împac cu ea, am zis hai să mai încerc o dată. După ce am terminat cursul, am luat-o la pas și m-am oprit la primul magazin unde se zărea în vitrină obiecte care aduceau a ceva vechi. Am intrat, am inspectat toate etajele că poate mă aleg și cu un scaun, o oglindă, ceva, ceva. Am plecat de acolo cu două pahare foarte frumos sculptate, cu o cutie de bijuterii tot din sticlă, tot superb lucrată și o sticlă de parfum super drăguță. După ce ies din magazin, scot telefonul din buzunar, mai aveam 7% baterie, cât să-mi ajungă până ajung acasă și ... moare ... moare telefonul ... am încercat să-l resuscitez ... nimic ... știam că dacă dau cu el de pământ nu o să-i fac un bine, așa că l-am lăsat în pacea lui și m-am urcat într-un ratb care știam că m-ar duce cât de cât aproape de casă. Și stăteam cu inima cât un purice pentru că nu știam dacă ajung peste 4 stații sau peste 40 ... dar m-am împăcat cu ideea că orice ar fi, stau în el până ajung în stația potrivită. Și ce să vezi, peste 3 stații am ajuns acolo unde trebuia și am luat-o iar la pas spre un alt magazin. Nu am găsit nimic acolo, dar din fericire mai era unul lângă. Din păcate cel de-al doilea, deși era un magazin de mâna a doua, avea niște prețuri pentru haine de firmă fake din cap până în picioare, cutremurătoare ... Doar cele din spate vai viața lor erau la prețuri specifice. Și m-am infiltrat pe acolo și am văzut un coș cu fesuri și curele. Întâmplător, căutam o curea masivă neagră mai specială și nu dispuneam de 150 lei să-i arunc pe o curea de genul în mall. Și tot întâmplător am găsit-o pe ea, cureaua visurilor mele. Doar că nu vedeam prețul, dar am zis că oricât ar fi, o iau. Și uitându-mă cu atenție la ea, văd scris 15 lei. Ce ai putea să-ți dorești mai mult? Stăteam la coadă ca să plătesc, vânzătoarea era foarte amețită că nu avea deloc să dea rest unor doamne, se uită la cureaua mea și zice :

Vânzătoarea : 5 lei
Eu : Cât?!
Vânzătoarea : 5 lei, scrie pe ea.
Eu : Poftim 5 lei.
Vânzătoarea ( în timp ce eu încercam să îndes cureaua în geantă ) : Nu vrei o pungă?
Eu : Nu,nu .
Și am ieșit ca vântul și ca gândul pe ușă. Și hai să nu ne dăm oameni corecți acum ... Cu toții ați fi făcut asta, în special la ce prețuri grosolane aveau acolo ...
Ajung acasă și stau cumințică să se facă ora 19:30. De ce? Pentru că vorbisem cu o zi înainte cu cineva pe un site de vânzare-cumpărare în legătură cu o veioză/lampă, ce să vezi ... vintage. Și am avut destule experiențe pe siteurile astea când am vrut să cumpăr ... Ba îmi cereau banii în avans și erau destul de mulți și chiar nu voiam să-mi iau țeapă să rămân și fără bani și fără produs, ba trebuia să ne întâlnim și în ziua respectivă nu mai răspundeau la telefon .... Am plecat de acasă la 18:30, după ce l-am sunat pe proprietar și mi-a confirmat că rămâne valabilă întâlnirea, bineînțeles că ratbul a venit abia la 19:00, am ajuns la metrou la 19:30, dar totuși am avut noroc și în 10 minute am ajuns la destinație, m-am întâlnit cu acea persoană, mi-a arătat veioza/lampa care era de-a dreptul superbă, dar abajurul era mult mai deteriorat decât credeam, dar chiar și așa nu mă deranja absolut deloc. Pe site, prețul inițial era 250 lei negociabil. I-am oferit 170lei, dar a zis că o lasă la 200lei.  Am zis ok, merită, ia-mi banii! După ce mi-a prezentat veioza/ lampa, am luat-o, i-am dat cei 200lei și mi-a dat înapoi 20lei. I-am mulțumit și m-am întors acasă mândră că am reușit până la urmă să o scot la un preț super bun. Am băgat-o în funcțiune și de atunci o admir și o iubesc zi și noapte.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bucarest Stail | Macanache Dubla Lansare

Sprâncene? Ce? Cum? Unde? Cât?

Fericire pe bază de haine | Resale Shop